Úvod

Chybička se vloudila? Neustále pracujeme na tom, abyste se nemuseli s problémy potýkat vůbec.
Je však možné, že nám něco uniklo. Pro jistotu přikládáme seznam nejčastějších potíží a návod k vyřešení.

Doporučený prohlížeč

Doporučený prohlížeč / optimalizováno pro prohlížeč: Chrome Používáním prohlížeče Chrome můžete předejít problémům při používání KideoChatu. Ze strany Operátora jediný podporovaný prohlížeč!

Jak nainstalovat Chrome
odkaz pro instalaci ZDE

Test kamery

Online test webcamery
spouští se kliknutím na CHECK MY WEBCAM a následným povolením webkamery/mikrofonu
odkaz pro test ZDE

Lze rovnou přejít na test mikrofonu

Online test webcamery

Využitelný při zjišťování parametrů kamery např. u nového lektora

Lektor samozřejmě testuje i v nastavení po přihlášení do Livesale Kideo

Zjištění parametrů webkamery u nového klienta (řešení špatného obrazu např.)

Odkaz zde: https://webcamtests.com

Online test mikrofonu
spouští se kliknutím na CHECK MY MICROPHONE a povolením mikrofonu
odkaz pro test ZDE

Mazání historie

preventivní předcházení problému
odstraňuje možné problémy při vystavení nové verze aplikace
Upozornění: po smazání je nutné při novém spojení opět povolit mikrofon a kameru!

Jak smazat historii – CHROME
více ZDE

Vymazání celé historie
  1. V počítači spusťte Chrome.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu možností  
  3. Klikněte na Historie > Historie.
  4. Vlevo klikněte na Vymazat údaje o prohlížení. Zobrazí se dialogové okno.
  5. V rozbalovací nabídce vyberte, kolik historie chcete smazat. Chcete-li smazat vše, vyberte od počátku věků.
  6. Zaškrtněte políčka u údajů, které má Chrome smazat, včetně možnosti Historie procházení. Další informace o typech údajů o prohlížení, které lze smazat.
  7. Klikněte na tlačítko Vymazat údaje o prohlížení.

Vzdálená podpora

Odkaz pro vzdálenou podporu ZDE

Kontakt

Pro více informací nás kontaktujte!

mail info@kideo.cz
Pomoc